Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
Autor: Perdykula, Radek
Vedoucí: Rygl, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47023
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 59223


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
perdykula_2021_dp.pdf 2.166Mb PDF Zobrazit/otevřít None
perdykula_2021_op.docx 124.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
perdykula_2021_vp.pdf 154.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet