Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku |
Autor: |
Kučírek, Věroslav
|
Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu a využitelnosti slevových portálů v malých a středních podnicích provozujících únikové hry. Zaměřuje se na možnost propagace a podpory prodeje skrze tyto portály. Práce objasňuje způsob využívání slevových portálů ze strany provozovatelů únikových her a strategie používání slevových portálů jako marketingového nástroje. Analyzuje klady a zápory inzerce na těchto portálech a jejich vnímaní ze strany zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je přiblížena teorie marketingového mixu, slevové portály jako marketingový nástroj, popsán segment únikových her a definovány základní pojmy. V praktické části je popsána analýza způsobu využívání slevových portálů. Data, která byla použita pro analýzu, vychází z vlastního provedeného kvantitativního šetření. Práce poskytuje aktuální data a analýzu situace vlivu slevových portálů na podniky s únikovými hrami v českém prostředí tak, aby bylo možné další praktické využití a vytváření vlastní marketingové strategie v tomto segmentu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47019
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59218
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet