Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu
Autor: Kaletová, Lucie
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je zjistit, jaký je profil návštěvníků Svatováclavského hudebního festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu kultury, hudebních festivalů, publika, STP marketingu a marketingových komunikací. Cílem praktické části je zodpovědět položené výzkumné otázky. Vzhledem k charakteru výzkum byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně dotazníkové šetření. Aby byl pohled na zkoumanou problematiku co možná nejširší, dotazníkové šetření doplňuje kvalitativní rozhovor s ředitelem festivalu a poznatky získané pozorováním. V závěru práce je možné konstatovat - festival má své stálé publikum, ve kterém převažují klasičtí konzumenti kultury, pro něž je při výběru kulturní akce rozhodující umělecký zážitek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47013
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59211


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kaletová_2021_dp.pdf 86.29Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kaletová_2021_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kaletová_2021_vp.pdf 47.05Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet