Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti |
Autor: |
Holata, Martin
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je věnována popisu segmentu vinařství, marketingové komunikaci, marketingovému výzkumu a přístupu k marketingové komunikaci na trhu v USA. V úvodu praktické části je obecně popsána společnost a dostupné interní informace. Je proveden výzkum na základě analýzy sekundárních dat, ze kterého je definován klíčový segment zákazníků. Na výsledky z analýzy sekundárních dat navazuje primární kvantitativní výzkum zaměřený na klíčového zákazníka Vinařství XY. Na základě výsledků výzkumu jsou sepsány charakteristiky klíčového segmentu zákazníků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Vinařství XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47007
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59205
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet