An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o. |
Autor: |
Fojtíková, Viktorie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje aplikaci nástrojů marketingového mixu společnosti Elisoft s.r.o. Zaměřuje se tedy na produkt, cenu, distribuci a propagaci této společnosti. Informace o společnosti byly získány pomocí rozhovorů s jednatelem společnosti. K analýze byla použita SWOT analýza, Porterův model a PESTLE analýza. Hlavním cílem bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení nynějšího stavu aplikace nástrojů marketingového mixu firmy Elisoft s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46968
|
Datum:
|
2020-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59147
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet