A Marketing Mix of a Selected Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Mix of a Selected Company |
Autor: |
Boček, Jiří
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový mix vybrané společnosti a následné doporučení zlepšení propagace a marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix a analýzy zabývající se společností HPH-FINE a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46920
|
Datum:
|
2020-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59086
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet