A Business Plan for a Wine Shop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Business Plan for a Wine Shop |
Autor: |
Chovanec, Dominik
|
Vedoucí: |
Dokulil, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavení podnikatelského plánu na založení vinárny, která by se měla nacházet v Uherském Brodě. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. Primárním úkolem bylo zjistit, zda je projekt realizovatelný a také schopen se uchytit na trhu ovlivněném celosvětovou pandemií. V teoretické části se nachází vysvětlení základních pojmů jako je podnikání, podnikatel, či rozdělení podniků podle právní formy. V další části, tedy části praktické se nachází podnikatelský plán společně s analýzou trhu a konkurence. V závěru práce se objevuje posouzení finanční náročnosti založení podniku společně s definováním silných a slabých stran podniku na základě SWOT analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46873
|
Datum:
|
2020-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59014
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet