Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole |
Autor: |
Krůzová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití informačně-naučných textů při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část práce vymezuje hlavní kritéria výběru vhodných informačně-naučných textů pro práci v mateřské škole a objasňuje zásadní rozvojové přínosy práce s těmito texty v prostředí MŠ. Praktická část práce, která má aplikační charakter, představuje soubor konkrétních edukačních aktivit zaměřených na podporu rozvoje gramotnosti dětí předškolního věku s využitím informačně-naučných textů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46850
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
58952
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet