Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci |
| Autor: |
Mosslerová, Chelsea
|
| Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, spotřebního chování, marketingové komunikace a gastronomie. V praktické části práce je vyhodnocen výzkum zaměřený na chování spotřebitelů v období koronaviru v Olomouci. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46816
|
|
Datum:
|
2021-01-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58871
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet