Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti |
Autor: |
Brostík, Marek
|
Vedoucí: |
Vykydalová, Nikola
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46809
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58858
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet