Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
Autor: Brostík, Marek
Vedoucí: Vykydalová, Nikola
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46809
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58858


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brostík_2021_dp.pdf 4.275Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brostík_2021_op.docx 24.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brostík_2021_vp.docx 24.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet