Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely |
Autor: |
Bartíková, Adéla
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely. Teoretická část obsahuje představení jednotlivých sociálních sítí a jejich uživatele. Dále v ní nalezneme informace o marketingové komunikaci, jaké jsou její cíle, strategie a efektivní marketingová komunikace. Závěrem teoretické části je poukazováno na možnosti využití sociálních sítí v marketingu, zejména Facebook a Instagram. Praktickou část byla zaměřena na vybraný subjekt. Byla provedena analýza sociálních sítí subjektu a jeho konkurence na několika konkrétních příkladech. Po vypracování SWOT analýzy a spojení získaných informací byl vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46808
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58857
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet