Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha
Autor: Zichová, Tereza
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem je analýza marketingových aktivit klubu, jejich následné zhodnocení a doporučení návrhů pro zlepšení. Teoretická část se opírá o rešerše zabývající se tématem fotbal, tradiční i digitální marketing a marketing ve sportu. Teorie je následně použita při zpracování části praktické. Analýza marketingu probíhá pomocí SWOT analýzy, dále dotazníkovým šetřením s 1 001 respondenty. Výsledky analýzy i dotazníku poukazují na jisté rezervy v propagaci i komunikaci klubu s fanoušky. Obsahem praktické části je i benchmarking, kde je srovnáván klub s největším rivalem AC Spartou Praha. Samotným závěrem práce naleznete celkové zhodnocení marketingových aktivit a návrhy na vylepšení pro klub. Jedním z doporučení je tvorba mobilní aplikace, community managera, dále návrh na cílení fanoušků v zahraničí a jiné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46747
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58740


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zichová_2021_dp.pdf 12.25Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zichová_2021_op.docx 25.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zichová_2021_vp.docx 25.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet