Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha |
Autor: |
Zichová, Tereza
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem je analýza marketingových aktivit klubu, jejich následné zhodnocení a doporučení návrhů pro zlepšení. Teoretická část se opírá o rešerše zabývající se tématem fotbal, tradiční i digitální marketing a marketing ve sportu. Teorie je následně použita při zpracování části praktické. Analýza marketingu probíhá pomocí SWOT analýzy, dále dotazníkovým šetřením s 1 001 respondenty. Výsledky analýzy i dotazníku poukazují na jisté rezervy v propagaci i komunikaci klubu s fanoušky. Obsahem praktické části je i benchmarking, kde je srovnáván klub s největším rivalem AC Spartou Praha. Samotným závěrem práce naleznete celkové zhodnocení marketingových aktivit a návrhy na vylepšení pro klub. Jedním z doporučení je tvorba mobilní aplikace, community managera, dále návrh na cílení fanoušků v zahraničí a jiné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46747
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
58740
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet