Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon |
Autor: |
Nikitina, Sofiya
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zpracovat návrh marketingové strategie pro vybraný kosmetický salon působící ve Lvově na Ukrajině. V první části práce je uveden přehled literatury o marketingové strategii a marketingu služeb spolu s přehledem trhu kosmetických služeb na Ukrajině. Druhá část práce se zaměřuje na představení kosmetického salonu a analýzu jeho obchodního provozu. Během analýzy byly identifikovány slabé a silné stránky spolu s příležitostmi a hrozbami, dále byla navržena řešení pro jejich překonání/posílení. Následně byla provedena analýza makroekonomických a mikroekonomických podmínek. Na tomto základě byla ve třetí části navržena marketingová strategie spolu s prostředky k jejímu dosažení. Poté byla provedena analýza nákladů a rizik navrhované strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46720
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58692
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet