Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon
Autor: Nikitina, Sofiya
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem práce je zpracovat návrh marketingové strategie pro vybraný kosmetický salon působící ve Lvově na Ukrajině. V první části práce je uveden přehled literatury o marketingové strategii a marketingu služeb spolu s přehledem trhu kosmetických služeb na Ukrajině. Druhá část práce se zaměřuje na představení kosmetického salonu a analýzu jeho obchodního provozu. Během analýzy byly identifikovány slabé a silné stránky spolu s příležitostmi a hrozbami, dále byla navržena řešení pro jejich překonání/posílení. Následně byla provedena analýza makroekonomických a mikroekonomických podmínek. Na tomto základě byla ve třetí části navržena marketingová strategie spolu s prostředky k jejímu dosažení. Poté byla provedena analýza nákladů a rizik navrhované strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46720
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 58692


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nikitina_2021_dp.pdf 3.545Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nikitina_2021_op.pdf 721.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nikitina_2021_vp.docx 25.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet