Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu
Autor: Takáčová, Dominika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení provozu restaurace Hospůdka ve Stodole po skončení nouzového stavu. Cílem této práce je navrhnout restauraci zlepšení marketingového řízení po skončení nouzového stavu. Kvalifikační práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část na základě studia odborné literatury obsahuje poznatky z marketingu, marketingového mixu, situační analýzy a marketingového řízení. V další části diplomové práce jsou teoretické poznatky převedeny do praxe. Na začátku praktické části je představena restaurace Hospůdka ve Stodole, následně je provedena analýza marketingového mixu, dále jsou vypracovány analýzy PEST, Porterův model konkurenčních sil a SWOT s cílem zjistit silné a slabé stránky restaurace a poukázat na možné příležitosti a hrozby, které by mohly chod restaurace ohrozit. Provedená situační analýza je základem pro vypracování projektu. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46714
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 58680


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
takáčová_2021_dp.pdf 2.185Mb PDF Zobrazit/otevřít None
takáčová_2021_op.pdf 597.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
takáčová_2021_vp.docx 26.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet