Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Minxová, Barbora
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a navržení jejího zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou část. Obsahem teoretické části je literární rešerše týkající se tématu marketingové komunikace a analytických metod. V praktické části je nejprve analyzován současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím analytických metod z teoretické části. Na základě zjištěných informaci byl poté vytvořen projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tento projekt obsahuje časový i finanční plán a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46706
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58667
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet