Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Autor: Hanzlíková, Nikola
Vedoucí: Mrázková, Lucia
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení kvality. Součástí práce jsou vypracované analýzy a řešení, které umožní implementaci normy ISO 9001:2016 a následná integrace sytému do vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46701
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 58660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanzlíková_2021_dp.pdf 8.630Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanzlíková_2021_op.docx 25.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanzlíková_2021_vp.docx 25.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet