Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti |
Autor: |
Hanzlíková, Nikola
|
Vedoucí: |
Mrázková, Lucia
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení kvality. Součástí práce jsou vypracované analýzy a řešení, které umožní implementaci normy ISO 9001:2016 a následná integrace sytému do vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46701
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58660
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet