Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely
Autor: Dítětová, Alena
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou sociální sítě Instagram a její využití pro on-line marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se zaměřuje na marketingovou komunikaci, digitální marketing, sociální sítě a detailně se věnuje Instagramu. Praktická část je tvořena výzkumným šetřením, aktuální marketingovou a SWOT analýzou podnikatelského účtu. Na základě analýz je představen projekt pro vylepšení současného marketingu na platformě Instagram. Na závěr je projektový návrh podroben analýze nákladů, času a rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46655
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58583


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dítětová_2021_dp.pdf 6.161Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dítětová_2021_op.docx 24.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dítětová_2021_vp.docx 32.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet