Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Autor: Lašáková, Tereza
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zkušenostmi asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, a to konkrétně v případě poruchy ADHD. V teoretické části se zabývá vymezením profese asistenta pedagoga, osobnostními předpoklady, náplní práce, hlavními činnostmi a příklady nejčastějších konkrétních činností této profese u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále popisuje diagnostická kritéria syndromu ADHD s ohledem na závažnost jeho projevů, příčiny jeho vzniku, typické projevy problémového chování a faktory ovlivňující toto chování ve školním prostředí. Závěr teoretické části je věnován způsobům řešení výchovných problémů žáků a relaxačním technikám u dětí s ADHD. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření zkušeností asistentů pedagoga s problémovým chování dětí s ADHD.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46633
Datum: 2021-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58535


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lašáková_2021_dp.pdf 1.616Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lašáková_2021_op.docx 17.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lašáková_2021_vp.docx 17.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet