Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami |
Autor: |
Lašáková, Tereza
|
Vedoucí: |
Včelařová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zkušenostmi asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, a to konkrétně v případě poruchy ADHD. V teoretické části se zabývá vymezením profese asistenta pedagoga, osobnostními předpoklady, náplní práce, hlavními činnostmi a příklady nejčastějších konkrétních činností této profese u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále popisuje diagnostická kritéria syndromu ADHD s ohledem na závažnost jeho projevů, příčiny jeho vzniku, typické projevy problémového chování a faktory ovlivňující toto chování ve školním prostředí. Závěr teoretické části je věnován způsobům řešení výchovných problémů žáků a relaxačním technikám u dětí s ADHD. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření zkušeností asistentů pedagoga s problémovým chování dětí s ADHD. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46633
|
Datum:
|
2021-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
58535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet