Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol |
Autor: |
Osičková, Denisa
|
Vedoucí: |
Staňková, Iva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD, a to na nižším stupni běžných základních škol. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretická východiska, druhá se zabývá charakterizováním syndromu ADHD a třetí popisuje pozici asistenta pedagoga. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum, který se zaměřuje na to, jak asistenti pedagoga interpretují svou roli v rámci procesu edukace žáků s ADHD. Data byla získána prostřednictvím rozhovorů s asistenty pedagoga základních škol. Následně byla zpracována pomocí interpretativní fenomenologické analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46563
|
Datum:
|
2021-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58428
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet