Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol |
Autor: |
Halešová, Kamila
|
Vedoucí: |
Martincová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá inkluzí v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol. Teoretická část popisuje základní vymezení pojmů vztahujících se k inkluzivnímu vzdělávání, vymezení stěžejních rozdílů mezi integrací a inkluzí, legislativní ukotvení inkluzivního vzdělávání v České republice, charakteristiku dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami, vymezení stupňů podpůrných opatření. Dále popisuje systém podpory žáků inkluzivní školy a pozornost věnuje také předškolnímu vzdělávání a vývoji dítěte v předškolním věku. Cílem práce je analyzovat názor ředitelů mateřských škol na průběh procesu inkluze v mateřských školách. Dále zjistit, jak ředitelé mateřských škol proces inkluzivního vzdělávání hodnotí, popsat přípravu mateřské školy i pedagogů na proces inkluze, vyhodnotit přínos inkluzivního vzdělávání pro děti a zjistit zkušenosti a názor ředitelů na průběh spolupráce v rámci inkluzivního vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46541
|
Datum:
|
2021-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58398
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet