Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Autor: Staněk, Lukáš
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat analýzu rizik týkající se zavádění nového produktu na trh pro pekárnu v Zádveřicích. Bakalářská práce je rozdělena na dvě stěžejní části. Teoretická část bude zaměřena na oblast marketingu, proces plánování až po zavedení nového výrobku na trh, vybrané marketingové analýzy, volbu strategie a marketingový mix. Dále bude objasněna problematika řízení rizik a skórovací metody s mapou rizik. Úvod praktické části bude orientován na představení pekárny a stávajícího portfolia výrobků a služeb. Následně bude provedena analýza konkurentů ve Zlínském kraji, analýza SWOT a představen nový výrobek. Nakonec prostřednictvím skórovací metody s mapou rizik bude zpracována analýza rizik. Závěr této práce bude věnován vyhodnocení, návrhům a doporučením vedoucím ke snížení či eliminaci identifikovaných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46517
Datum: 2020-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58350


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
staněk_2021_dp.pdf 3.251Mb PDF Zobrazit/otevřít None
staněk_2021_op.pdf 157.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
staněk_2021_vp.pdf 130.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet