Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh |
Autor: |
Staněk, Lukáš
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat analýzu rizik týkající se zavádění nového produktu na trh pro pekárnu v Zádveřicích. Bakalářská práce je rozdělena na dvě stěžejní části. Teoretická část bude zaměřena na oblast marketingu, proces plánování až po zavedení nového výrobku na trh, vybrané marketingové analýzy, volbu strategie a marketingový mix. Dále bude objasněna problematika řízení rizik a skórovací metody s mapou rizik. Úvod praktické části bude orientován na představení pekárny a stávajícího portfolia výrobků a služeb. Následně bude provedena analýza konkurentů ve Zlínském kraji, analýza SWOT a představen nový výrobek. Nakonec prostřednictvím skórovací metody s mapou rizik bude zpracována analýza rizik. Závěr této práce bude věnován vyhodnocení, návrhům a doporučením vedoucím ke snížení či eliminaci identifikovaných rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46517
|
Datum:
|
2020-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58350
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet