Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh |
Autor: |
Bracková, Dorota
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým portfoliem. Zaměřuje se na analýzu trhu, k čemuž využívá analýzy prostředí, hodnocení dodavatelů, praktická část je zakončená marketingovým mixem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46501
|
Datum:
|
2020-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58324
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet