Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení |
Autor: |
Minářová, Tereza
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce zkoumá množství a druh reklamy v časopisu Marianne Bydlení v letech 2016 - 2020 a zároveň zjištění, jak je inzerce vnímána čtenáři. Teoretická část práce popisuje oblast periodic-kého tisku a pozornost je také kladena na reklamu, její vývoj, funkci, druhy a specifika tištěné rekla-my. Praktická část představuje vybraný magazín, popis jeho konkurence a výsledky provedeného vý-zkumu. V projektové části bude představen návrh komunikační kampaně, který reflektuje poznatky a zjištění z výzkumných dat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46493
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58314
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet