Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma |
Autor: |
Častulíková, Martina
|
Vedoucí: |
Illík, Rostislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4640
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav produktového designu |
Studijní obor:
|
Multimedia a design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
5448
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet