Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma
Autor: Častulíková, Martina
Vedoucí: Illík, Rostislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4640
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav produktového designu
Studijní obor: Multimedia a design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 5448


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
častulíková_2007_bp.pdfZablokované 6.360Mb PDF
častulíková_2007_vp.doc 35.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
častulíková_2007_op.doc 34.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet