Parole, jako možnost učit se přebírat na sebe odpovědnost.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Parole, jako možnost učit se přebírat na sebe odpovědnost. |
Autor: |
Prokůpková, Jana
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je seznámit čtenáře se sociální prací probačního pracovníka v rámci specifické formy probace, kterou je parole. Teoretická část vysvětluje hlavní principy Institutu dohledu u podmíněného propuštění z VTOS a možnost následné resocializace klientů Probační a mediační služby České republiky, mimo jiné přináší také poznatky o probaci ze zahraničí. Analytická část seznamuje čtenáře s výsledky výzkumu, který byl uskutečněn v Probační a mediační službě ve Znojmě s cílem zjistit, jak vnímají zpětně podmíněně propuštění svůj průběh resocializace v průběhu dohledu a po něm. Dále pak autorka porovnává výsledky tohoto výzkumu navzájem mezi sebou a pokouší se navrhnout jisté způsoby, jak přispět k zefektivnění sociální práce probačního pracovníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4637
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6875
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet