Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu |
Autor: |
Dunajčíková, Ingrida
|
Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie nového produktu cestovného ruchu; flexibilného pobytového balíčku, ktorý vyplní voľné ubytovacie kapacity počas dňou v týždni vo vybranom hoteli a zvýši jeho konkurencieschopnosť na trhu. Teoretická časť tejto diplomovej práce obsahovala pojmy a definície z cestovného ruchu, hotelníctva a marketingového mixu. Praktická časť tejto práce riešila zvolený problém pomocou vybraných metód charakteristikou vybraného hotela a rôznymi analýzami ako napr. analýzou dopytu, ponuky a taktiež aj porterovou analýzou 5 tich konkurenčných síl, SWOT analýzou a marketingovým mixom. Výsledky analytickej časti priniesli poznatok, že u konkurencie sa flexibilný pobytový balíček v súčasnosti nevyskytuje. Poslednou časťou diplomovej práce bol samotný projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. Prevedeným výskumom bolo zistené, že o nový produkt cestovného ruchu prejavuje široká verejnost záujem a je ochotná využiť takýto pobytový balíček aj počas dní v týždni. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46370
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58033
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet