Připravenost mateřských škol na inkluzivní vzdělávání a spolupráci s asistentem pedagoga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Připravenost mateřských škol na inkluzivní vzdělávání a spolupráci s asistentem pedagoga |
Autor: |
Gregůrková, Eva
|
Vedoucí: |
Martincová, Jana
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zjistit připravenost pedagogů mateřských škol na proces inkluzivního vzdělávání a připravenost na spolupráci s asistentem pedagoga v současném českém předškolním vzdělávání. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické rovině se zabýváme inkluzí v mateřské škole. Definujeme zde pojmy, které s inkluzivním vzděláváním souvisí, věnujeme se zde i platnému legislativnímu rámci a pozici asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Praktická část se věnuje analýze a interpretaci výsledků, kterých jsme dosáhli prostřednictvím dotazníkového šetření. Výzkumným souborem se stali pedagogové předškolního vzdělávání ve Zlínském kraji. Ve výzkumu zpracujeme připravenost předškolních pedagogů na zavádění inkluzivního vzdělávání v mateřských školách a jejich připravenost na spolupráci s asistentem pedagoga. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46322
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57953
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet