Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Autor: Trčková, Klára
Vedoucí: Petr Šafránková, Anna
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinnosti učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Teoretická část se věnuje pojmu vnímaná vlastní účinnost a socio-kognitivní teorii A. Bandury. V rámci žákovské diverzity jsme si vyčlenily specifika a mechanismy diverzity, nerovný přístup ke vzdělávání a s tím souvisí školní prostředí. Dále definujeme profesi učitele, profesní rozdělení učitelů ve vztahu vnímané vlastní účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46263
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 57856


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
trčková_2021_dp.pdf 2.197Mb PDF Zobrazit/otevřít None
trčková_2021_op.docx 18.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
trčková_2021_vp.docx 18.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet