Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí |
Autor: |
Trčková, Klára
|
Vedoucí: |
Petr Šafránková, Anna
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinnosti učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Teoretická část se věnuje pojmu vnímaná vlastní účinnost a socio-kognitivní teorii A. Bandury. V rámci žákovské diverzity jsme si vyčlenily specifika a mechanismy diverzity, nerovný přístup ke vzdělávání a s tím souvisí školní prostředí. Dále definujeme profesi učitele, profesní rozdělení učitelů ve vztahu vnímané vlastní účinnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46263
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
57856
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet