Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě |
Autor: |
Mlejnková, Karolína
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zpracována na téma Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě. Cílem teoretické části je sumarizovat poznatky týkající se třídního učitele a jeho podílu na klimatu. V první části teorie je objasněna osobnost, role, funkce a kompetence třídního učitele, náplň práce třídního učitele a legislativní vymezení třídního učitele. Dále sociální a pedagogická interakce, na kterou navazuje vymezení klimatu ve třídě, aspekty utvářející klima třídy, spolutvůrci a diagnostika klimatu třídy. Veškeré údaje v teoretické části vycházejí ze studia odborných literárních zdrojů. V praktické části je zvolen kvantitativně orientovaný pedagogický výzkum, jehož hlavním cílem je zjistit vliv třídního učitele na klima ve třídě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46254
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
57843
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet