Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol |
Autor: |
Koutná, Radka
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá multikulturní kompetencí žáků 8. a 9. ročníků základních škol. Práce se skládá z teoreticko-empirické části. Cílem práce je zjistit úroveň osvojení multikulturní kompetence u žáků 8. a 9. ročníků základních škol, dále jsme se zabývali identifikováním multikulturní komunikační dovednosti. V teoretické části vymezujeme základní pojmosloví, které souvisí s naším tématem. Tyto pojmy jsou rozděleny do tří kapitol: multikulturní kompetence, interkulturní komunikace a multikulturní výchova. V praktické části naší diplomové práce se snažíme zjistit míru osvojení multikulturní kompetence u žáků 8. a 9. ročníků základních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46249
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
57836
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet