Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps |
Autor: |
Hovanová, Tatiana
|
Vedoucí: |
Králík, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom a vytvorením ticketovacieho systému, ktorý je primárne určený pre hlásenie, evidenciu a spracovanie užívateľských požiadaviek v IT oblasti. Analytická časť práce je zameraná na vytvorenie funkčného modelu systému prostredníctvom vhodných diagramov a analytických prostriedkov. Aplikácia pre Service Desk je vytvorená v prostredí Office365 - konkrétne sa jedná o využitie platforiem SharePoint, Power Automate a Power Apps. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46065
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav elektroniky a měření |
Studijní obor:
|
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
57428
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet