Projekt řízení rozpočtu Střední odborné školy Otrokovice pomocí controllingových nástrojů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt řízení rozpočtu Střední odborné školy Otrokovice pomocí controllingových nástrojů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt řízení rozpočtu Střední odborné školy Otrokovice pomocí controllingových nástrojů
Autor: Kudláčková, Pavlína
Vedoucí: Otrusinová, Milana
Abstrakt: Zatímco v soukromé sféře se stal controlling stálou veličinou, ve veřejné správě si svou cestu teprve hledá. Přitom využití controllingu a jeho nástrojů je pevnou a neopomenutelnou součástí moderní koncepce řízení. Cílem této diplomové práce je implementovat controllingové nástroje do veřejné správy, a to konkrétně na řízení rozpočtu školy s důrazem na efektivnější využívaní všech svých hospodářských možností a odborností svých zaměstnanců, a to především prostřednictvím své hlavní i doplňkové činnosti. Práce je koncipována do tří samostatných částí. V první části jsem se zmínila o charakteristice příspěvkových organizací, tvorbě rozpočtu a nástrojích controllingu. Druhá část je zaměřená na analýzu vnitřního prostředí školy, stavu majetku, likvidity a rentability, způsobu tvorby rozpočtu a kontroly hospodaření. Ve třetí projektové části je vypracován finanční plán nákladů a výnosů jednotlivých středisek doplňkové činnosti s využitím controllingových nástrojů a navržení zavedení controllingu do organizace školy. V závěru práce nechybí hodnocení efektivnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4600
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
Ústav: Ústav financí a účetnictví
Studijní obor: Finance
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5886


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kudláčková_2007_dp.pdfZablokované 3.641Mb PDF Zobrazit/otevřít
kudláčková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kudláčková_2007_op.pdf 45.26Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet