Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility |
| Autor: |
Kodydek, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá motivačními faktory a obavami studentů rozhodujících se o zahraničním studijním výjezdu. V první části této práce jsou objasněna teoretická výcho- diska, která se vztahují k problematice spotřebitelského rozhodování a behaviorální eko- nomie. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické, na které navazuje výsledný projekt implementace těchto poznatků s využitím výsledku provedených analýz, na jejichž základě jsou fakultě doporučeny konkrétní akční kroky. Cílem práce je zvýšení počtu studentů využívajících zahraničních programů mobility poskytovaných domácí uni- verzitou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45813
|
|
Datum:
|
2018-12-14 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49101
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet