Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Hanáček, Jindřich
|
Vedoucí: |
Jašek, Roman
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci jsem vycházel z aktuální situace a požadavků managementu, které od-ráží potřebu změny a nastavení systému konkurenčního zpravodajství, dále pak monitoring trhu v České republice z důvodu plánovaného vstupu na něj. Práce je koncipována do dvou částí, tj. teoretické a praktické. V teoretické části jsem ana-lyzoval literární prameny a definoval význam zásadních pojmů. V praktické části jsem představil společnost Insight Enterprises Inc. (dále jen "Insight") se sídlem ve Spojených státech amerických. Hlavní částí analýzy je objasnění současné situace konkurenčního zpravodajství ve společnosti a informačního systému. Výsledkem projektu je návrh im-plementace nových metod konkurenčního zpravodajství do společnosti včetně přípravy podnikatelského záměru. V projektové části je návrh řešení systému konkurenčního zpra-vodajství s ohledem na odstranění jeho současných nedostatků ve společnosti Insight. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4580
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6132
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet