Má stát značku? Jak ji tvořit?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Má stát značku? Jak ji tvořit? |
Autor: |
Šteffek, Petr
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá problematikou tvorby dobře fungující vizuální značky státu, jako prostředku marketingové komunikace. Ve své podstatě vychází z historického kontextu a převážně se zaměřuje na tvorbu české značky, která by obstála v silném konkurenčního boji v oblasti cestovního ruchu a hospodářské politiky státu. Pro ucelenou představu porovnává kvalitativní provedení značky se situací v jiných zemích, s bohatou kulturní tradicí a dlouhodobě pozitivním vztahem ke značce, jako k nástroji vlastní prezentace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4579
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4977
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet