Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě |
Autor: |
Zapletalová, Jitka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problémem studijní neúspěšnosti. Kromě obecných informací o studijní neúspěšnosti v České republice je práce zaměřena na zkoumání studijní neúspěšnosti fakulty. Cílem práce je navržení konkrétních kroků a opatření fakulty, které by vedly ke snížení počtu neúspěšných studií. Praktická část definuje, ve kterém ročníku je nejvíc neúspěšných studentů a analyzuje důvody pro ukončení studia. Zkoumá názory uchazečů, kteří si již podali přihlášku na fakultu. V rozhovoru se studenty posledních ročníků středních škol zjišťuje jejich obavy spojené se zahájením studia na vysoké škole. Na základě vyhodnocení výzkumu z praktické části diplomové práce, jsou v projektové části navržena opatření, která by pomohla snížit počet neúspěšných studentů na fakultě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45742
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53508
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet