Marketing a propagace muzea obce Košíky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace muzea obce Košíky |
Autor: |
Ondrová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Obsahem diplomové práce je v teoretické části rešerše literatury pojednávající o edukaci a emocích jako doplnění marketingového mixu s důrazem na implementaci do muzeí. Pozor-nost je věnována i aroma marketingu, jako velmi důležitém vlivu na zákazníko-vy/návštěvníkovy emoce. Praktická část této práce obsahuje situační analýzu muzea obce Košíky z hlediska a marketingového i komunikačního mixu, kvantitativní a kvalitativní vý-zkumy spokojenosti návštěvníků muzea obce Košíky s edukační činností - pořádanými kurzy kváskového vaření a pečení. Projektová část obsahuje návrhy řešení na zlepšení v oblastech, které respondenti označili za problematické - komunikace s koncovým zákazní-kem/návštěvníkem objektu, nebo vyšly z návrhové části jako potřebné k e zlepšení (výuko-vé materiály, aby bylo dosaženo vyšší míry zájmu a vyšší úrovně komunikace, díky které může muzeum vytvářet interaktivnější, kvalitnější a zajímavější programy s nejvyšším mož-ným zásahem cílové skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45728
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
53490
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet