Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie překonávání komunikační bariéry při rozhodování pořízení si psa z útulku
Autor: Němec, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá adopcí psů a komunikačními bariérami při rozhodovacím procesu - koupě klasického psa nebo adopce (pořízení) psa z útulku. V teoretické části je charakterizován pes domácí a popsán vývoj vztahu mezi člověkem a psem. Dále jsou zde popsány pojmy, jako marketing, marketingová komunikace, komunikační bariéra a další, důležité pro praktickou a projektovou část diplomové práce. Součástí je i popis situace útulků v České republice. Cílem diplomové práce je zjistit postoj obyvatelstva k adopci psů z útulku a zkoumat komunikační bariéry, které mohou člověka při rozhodování ovlivnit. Na základě výzkumu je navrhnut projekt, který má za cíl odstranit komunikační bariéry a pomoci zájemcům v celkovém rozhodovacím procesu - kde najít potřebné informace a jak postupovat při adopci psa z útulku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45725
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53486


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němec_2019_dp.pdf 197.9Mb PDF Zobrazit/otevřít
němec_2019_dp.zip 244.1Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
němec_2019_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němec_2019_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet