Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj
Autor: Nečas, Ondřej
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem diplomová práce je návrh marketingové strategie a komunikace Armády České republiky (AČR) s důrazem na její užití jako rekrutačního nástroje. V teoretické části jsou nejprve definována východiska v oblasti teorie komunikace, komunikačního procesu, marke-tingové komunikace a veřejného sektoru. Praktická část práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace AČR, PEST analýzou okolí, dále potom vyhodnocením kvantita-tivního výzkumu, týkajícího se postoje veřejnosti k AČR, její komunikaci a povolání profe-sionálního vojáka a konečně souhrnnou SWOT analýzou. Výstupem projektové části je po-tom návrh marketingové strategie a komunikace AČR v oblasti náboru pro rok 2020, včetně časové, nákladové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45724
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53485


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nečas_2019_dp.pdf 46.11Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nečas_2019_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nečas_2019_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet