Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj |
Autor: |
Nečas, Ondřej
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomová práce je návrh marketingové strategie a komunikace Armády České republiky (AČR) s důrazem na její užití jako rekrutačního nástroje. V teoretické části jsou nejprve definována východiska v oblasti teorie komunikace, komunikačního procesu, marke-tingové komunikace a veřejného sektoru. Praktická část práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace AČR, PEST analýzou okolí, dále potom vyhodnocením kvantita-tivního výzkumu, týkajícího se postoje veřejnosti k AČR, její komunikaci a povolání profe-sionálního vojáka a konečně souhrnnou SWOT analýzou. Výstupem projektové části je po-tom návrh marketingové strategie a komunikace AČR v oblasti náboru pro rok 2020, včetně časové, nákladové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45724
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53485
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet