Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék |
Autor: |
Machátová, Iva
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním matek a jejich povědomí o značkách v oblasti kojeneckých mlék prodávaných na českém trhu. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje problematiku kojeneckého mléka v obecné rovině. Dále je zaměřena na chování spotřebitele při nákupu, jeho vztahu ke značce, k ceně výrobku a podobně. V závěru popisuje proces dosažení reklamních a marketingových cílů pomocí komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce ve svém úvodu představuje matky spotřebitelky a český trh s náhradní kojeneckou výživou. Detailněji popisuje značku kojeneckého mléka Nutrilon. Následuje analýza kvalitativního a kvantitativního výzkumu mezi samotnými spotřebitelkami. V projektové části je pak na jejich základě navržena konkrétní komunikační kampaň na výrobky značky Nutrilon. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45720
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53481
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet