Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
Autor: Machátová, Iva
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním matek a jejich povědomí o značkách v oblasti kojeneckých mlék prodávaných na českém trhu. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje problematiku kojeneckého mléka v obecné rovině. Dále je zaměřena na chování spotřebitele při nákupu, jeho vztahu ke značce, k ceně výrobku a podobně. V závěru popisuje proces dosažení reklamních a marketingových cílů pomocí komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce ve svém úvodu představuje matky spotřebitelky a český trh s náhradní kojeneckou výživou. Detailněji popisuje značku kojeneckého mléka Nutrilon. Následuje analýza kvalitativního a kvantitativního výzkumu mezi samotnými spotřebitelkami. V projektové části je pak na jejich základě navržena konkrétní komunikační kampaň na výrobky značky Nutrilon.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45720
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53481


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machátová_2019_dp.zip 84.75Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
machátová_2019_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
machátová_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet