Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Autor: |
Langpaulová, Nikola
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a postoje zaměstnanců, získání zpětné vazby z kvantitativního výzkumu. V praktické části bude také popis meto-diky výzkumu a rozbor dat získaných z výzkumu. Na základě získaných dat bude v praktické části doporučen návrh na zlepšení. Cílem projektové části diplomové práce je návrhové řešení na zlepšení, dle výsledků z analýzy interní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45719
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
53479
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet