Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Langpaulová, Nikola
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a postoje zaměstnanců, získání zpětné vazby z kvantitativního výzkumu. V praktické části bude také popis meto-diky výzkumu a rozbor dat získaných z výzkumu. Na základě získaných dat bude v praktické části doporučen návrh na zlepšení. Cílem projektové části diplomové práce je návrhové řešení na zlepšení, dle výsledků z analýzy interní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45719
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 53479


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
langpaulová_2019_dp.pdf 2.232Mb PDF Zobrazit/otevřít None
langpaulová_2019_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
langpaulová_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet