Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ |
Autor: |
Kawuloková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá význam event marketingu při budování pozice značky, a jaký vliv má na vnímání zákazníků. Teoretická část se zabývá značkou, vnímáním její hodnoty a kvality, typologií eventů a metodami, jak lze strategicky naplánovat úspěšný event. Prak-tická část definuje vnímanou kvalitu uživatelů elektronických nástrojů a přináší závěry o tom, jaký význam má event eBF na vnímání značky PROEBIZ. Projektová část přináší doporučení změn, které reflektují výsledky a závěry analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45716
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53474
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet