Návrh marketingové komunikace v malé firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingové komunikace v malé firmě |
| Autor: |
Čabayová, Adéla
|
| Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil. Návrh respektuje zásady marketingové komunikace malých firem a vychází z nich. Tyto zásady jsou představeny v teoretické části této práce. V praktické části práce je blíže představena firma, pro kterou je nová marketingová ko-munikace navrhována. Jsou předloženy konkrétní návrhy marketingové komunikace, kte-ré jsou na základě individuální psychologické explorace testovány třinácti potenciálními zákazníky zmíněné truhlárny. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou zaznamenány a je z nich vycházeno při finálních návrzích marketingové komunikace. Projektová část této diplomové práce představuje finální návrhy marketingové komunika-ce Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil, které jsou vypracovány v souladu s výsledky kvalitativního výzkumu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45706
|
|
Datum:
|
2019-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53458
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet