Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti |
Autor: |
Vilímková, Michaela
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická část popisuje Destinační společnost Slovácko, dále obsahuje výsledky primárního šetření a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje ná-vrh marketingové (komunikační) strategie destinace Slovácko. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45696
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53440
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet