Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products |
Autor: |
Svoboda, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena analýza reklamních banerů autorem diplomové práce a také analýza morálního hodnocení spotřebitelů na základě dotazníkového šetření. Projektová část předkládá návrhy pro zlepšení off-line marketingové komunikace zmíněných výrobků tak, aby byla eticky přijatelnější. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45689
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53433
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet