Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort |
Autor: |
Ryšavá, Martina
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro Obuv Comfort. Teo-retická část pokrývá související témata, jakými jsou obuv, momentální situace na českém obuvnickém trhu, spotřebitelské chování, specifika žen - spotřebitelek, výzkumem. Na konci je popsána cílová skupina a metodologie. Praktická část se skládá ze SWOT analý-zy, interpretací data vyplývajících z individuálních rozhovorů a shrnutí výsledků dotazní-kového šetření. Získaná data byla použita pro vyhotovení návrhu komunikační kampaně pro Obuv Comfort. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45683
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53427
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet