Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů |
Autor: |
Blažková, Eva
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji projekt pro zlepšení marketingové komunikace (zefektivnění realizace telemarketingových kampaní), aby byla zvýšena prodejnost informačního systému Karat. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4565
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5985
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet