Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů
Autor: Blažková, Eva
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji projekt pro zlepšení marketingové komunikace (zefektivnění realizace telemarketingových kampaní), aby byla zvýšena prodejnost informačního systému Karat. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4565
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5985


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažková_2007_dp.pdf 3.152Mb PDF Zobrazit/otevřít
blažková_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blažková_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet