Návrh online komunikace vybrané značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh online komunikace vybrané značky |
Autor: |
Kadlecová, Michaela
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tématu online komunikace značky ABC. První část obsahuje teoretická východiska pro toto téma. Blíže se věnuje pojmům, jako jsou: marketingové komunikace, brandbuilding, online komunikace, nástroje online komunikace, charakteristika B2B trhu a metodika. Praktická část zahrnuje výzkumy, které k tématu byly uskutečněny, odpovídá na výzkumné otázky. V poslední, projektové části, je věnován prostor pro vlastní projekt online komunikace pro značku ABC. Celá část čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45657
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
53383
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet