Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB |
Autor: |
Fojtík, Petr
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Předmětem práce je marketingová komunikace crowdfundingových projektů se zaměřením na filmy z produkce studentů Ateliéru Audiovizuální tvorba FMK UTB ve Zlíně. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti filmového marketingu a financování filmového průmyslu. Praktická část představuje prostředí výzkumu a pětici projektů, které dále analyzuje skrze individuální hloubkové rozhovory. Prostřednictvím kvantitativního šetření zpětně zjišťuje účinnost komunikačních kampaní jednotlivých projektů a nabízí vhled do hlavní cílové skupiny - studentů UTB. Tato zjištění jsou východiskem pro projektovou část, která obsahuje návrh komunikační kampaně konkrétního crowdfundingového projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45648
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet