Znalost a vnímání značky XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Znalost a vnímání značky XY |
| Autor: |
Vajdáková, Martina
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se v teoretické části věnuje historii i současnosti značek, hodnotě, budování a vnímání značky a teoretickým poznatkům o firemní identitě a jejích jednotlivých složkách. Praktická část práce je zaměřena na firmu Gazel. Je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, jejich cílem je analyzovat, jaké je v současné době ve Zlíně a okolí povědomí o značce Gazel u cílové skupiny zákazníků a zda je firma těmito zákazníky vnímána jako prodejce dětského nábytku. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45643
|
|
Datum:
|
2019-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53366
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet